.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه: ساری
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استکبار جهانی را مبهوت کرد
آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استکبار جهانی را مبهوت کرد و رهبر معظم انقلاب از این حضور تقدیر به عمل آورد.
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استکبار جهانی را مبهوت کرد

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه امروز مرکز استان با تأکید و توصیه بر تقوا اظهار داشت: بهترین جزء عبادت حلا‌ل‌خوری است و باید به دنبال کسب حلال و پاکدامن و پاک چشم باشیم که عاقیبت بخیری در آن است.

 

آیت‌الله محمدی لائینی با تبریک عید سعید مبعبث و بیان اینکه سختی‌ها و مجاهدت در راه دین توفیق الهی است، یاد شهید محلاتی را گرامی داشت  به نقش پر رنگ روحانیت در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: روحانیت در دفاع مقدس هم تبلیغ را انجام می‌داد و هم در رزم نقش ایفا کرد و چهارصد شهید روحانی از مازندران تقدیم شده است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت یاد جانباز هادی کاظمی و بیان اینکه ایشان جانباز فداکار و مخلص بود که پس از بیست سال تحمل رنج ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید، بیان کرد: رسیدگی به امور جانبازان ضروری است و کمیسیون‌های پزشکی در این زمینه توجه ویژه داشته باشند.

 

امام جمعه ساری با ارج نهادن اقدام پدر شهید زارعی در اهدای زمین در اجرای فتوای امام در رابطه با سلمان رشدی عنوان کرد: این اقدام ارزشمند و بی‌نظیر است.

 

وی با گرامیداشت شهادت امام موسی کاظم (ع) و همچنین بزرگداشت سومین سالگرد آیت الله طبرسی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن استکبار جهانی را مبهوت کرد و رهبر معظم انقلاب از این حضور تقدیر به عمل آورد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به حضور ۳۰ درصدی مردم مازندران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، آن را نشانه هوشیاری و بیداری ملت دانست و تصریح کرد: پیام ۲۲ بهمن پیام بسیار مهم است و فرهنگ دین و دینداری و انقلاب اسلامی در مردم پویا و زنده و زاینده است؛ این فرهنگ که مولود بعثت است با حضور معنوی و صدورش شاهد فروپاشی نظام سلطه استکباری جهانی خواهیم بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.